Menu
Your Cart

Veel gestelde vragen

Wij geven 3 jaar garantie op alle Ego accu's in onze webwinkel
Al het vermogen van benzine, maar zonder lawaai, gedoe of dampen
Vriendelijker voor uw handen, oren, portemonnee en natuurlijk het milieu

Wij geven 5 jaar garantie op alle Ego machines 

KLANTGEGEVENS

Hoe kan ik klant worden?

U kunt rechts bovenin het menu een account aanmaken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.


Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?

Via Mijn account, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hierachter?

Bij het inlogscherm kunt u klikken op Uw wachtwoord vergeten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.


Ik heb een nieuw e-mailadres. moet ik nu ook een nieuw account maken?

Nee, dat is niet nodig. Via Mijn account kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, adres, e-mailadres of telefoonnummer.


BESTELLEN


Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door bij de detailpagina van het product te klikken op de button "plaats in winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in uw winkelwagen afrekenen.


Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen. Hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen uw winkelwagen . U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door middel van het aanklikken van het kruisje achter de regel van het product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal".


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u een bestelling plaatst ontvangt u een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Wanneer u geen e-mail ontvangt kunt u het beste contact met ons opnemen.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.


Kan ik nagaan waar mijn bestelling is

Zodra uw bestelling ons magazijn per pakketpost heeft verlaten ontvangt een e-mail met de Track & Trace code van onze transporteur waarmee u uw bestelling kunt volgen. In Mijn account kunt u deze Track & Trace code ook terugvinden. Mocht uw bestelling via briefpost verzonden zijn dan is uw bestelling helaas niet met een Track & Trace code te volgen. U kunt in Mijn account wel zien of uw bestelling reeds door ons is verzonden.


Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.


Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dit?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.


RETOURNEREN & GARANTIE

Wat is de zichttermijn?

Bij Egoaccugereedschap.nl heeft u het recht op een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken en eventueel proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Wij adviseren altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling in terug te sturen.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voldoet het product onverhoopt toch niet aan uw verwachtingen, is het product ongebruikt en onbeschadigd? Dan kunt u uw bestelling retourneren met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking. Wij verzoeken u vriendelijk om dit formulier compleet in te vullen en tezamen met uw bestelling naar ons te verzenden. Wij zullen het door u betaalde bedrag aan u retourneren. Mocht u een deel van uw bestelling retourneren, dan worden de verzendkosten niet terug betaald. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor uw rekening.


Wat is de garantietermijn en wat zijn de garantievoorwaarden?

Binnen de garantieperiode garandeert Egoaccugereedschap de deugdelijkheid van de geleverde artikelen. De datum op de factuur is de ingangsdatum van de garantie. U heeft recht op de wettelijke 2 jaar garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


U kunt geen aanspraak maken op garantie als:

• het artikel bij terugzending niet voldoende is beschermd tegen transportschade

• er wijzigingen in het artikel is aangebracht

• normale slijtage de reden voor de klacht is

• er sprake is van onjuist gebruik of nalatig/achterstallig onderhoud


Koekje er bij?
Wij gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden en we gebruiken functionele cookies om jouw voorkeuren op te slaan. Ook worden er cookies geplaatst door sociale media-netwerken. Jouw internetgedrag kan door deze derden gevolgd worden. Door je browser zelf instellen kun je je voorkeuren aanpassen. Door op (ok) te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy policy