Menu
Your Cart

Informatie over bezorgen van uw bestelling

Verzendkosten

Alle bestellingen boven de €150 bezorgen wij gratis bij u thuis zonder extra kosten ( gratis bezorging )

Bij alle bestellingen onder de €150,- vragen wij €7.25 verzendkosten


RetournerenJe hebt recht op 14 dagen zichttermijn!

Hoe werkt dit recht op zichttermijn?

Bij koop op afstand heb je als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Bij ons is dit 14 dagen. Je mag een product zonder opgaaf van reden gratis aan ons terugsturen. Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Wat houdt het zichttermijn precies in?

Tijdens deze 14 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een grasmaaier bijvoorbeeld mag bekeken worden, maar mag niet in gebruik worden genomen. Een kettingzaag mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gezaagd zijn dit geldt voor alle geleverde goederen.

Hoe kan ik gebruik maken van het zichttermijn?

Heb je spijt van je aankoop of wil je een product om een andere reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling terugsturen? Neem dan contact via de mail of per telefoon, je ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met hierin de instructies voor het retour zenden van het product. Het is helaas niet mogelijk de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of mee terug te geven.

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Binnen 14 dagen, nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.

*Het zichttermijn is alleen van toepassing op consumentenbestellingen.

Ik wil een product retourneren

Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen.

Of neem contact op met onze klantenservice.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Binnen de zichttermijn van 14 dagen is retourneren gratis. Echter, voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen.

Tot wanneer kan ik het product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de product(en) te retourneren, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 30 dagen is verzonden.

Houd daarbij rekening met het volgende:

Retouren moeten in met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking verzonden worden. Wij adviseren altijd om een bewijs van retourverzending te vragen bij het desbetreffende punt.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Binnen 14 dagen, nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Geef ook alvast aan ons door dat je een product retour wilt gaan sturen via onze retourpagina

Wanneer moet ik de producten retour sturen?

De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn. Retourneren is gratis.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of bij hem omruilen?

Dat is helaas niet mogelijk.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn verzonden retour?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Hebben jullie een retourbalie?

Je kunt de producten terugbrengen of retourneren bij onze retourbalie provincialeweg 151 (opende). Maak hiervoor wel even een afspraak met onze klantenservice.

Koekje er bij?
Wij gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden en we gebruiken functionele cookies om jouw voorkeuren op te slaan. Ook worden er cookies geplaatst door sociale media-netwerken. Jouw internetgedrag kan door deze derden gevolgd worden. Door je browser zelf instellen kun je je voorkeuren aanpassen. Door op (ok) te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy policy